søndag den 11. august 2013

Trænign 11. august 2013

Morgen
Fysisk: Kl. 06.30, 14 km (Varighedsløb)
Generelt: Efter en lidt for kort nattesøvn, kørte jeg ned til spjældet for at løbe dagens første tur, blot en rolig tur inden inden jeg skulle møde på jobs. på trods af gårsdagens konkurrence var jeg faktisk virkelig godt løbende. Var overhovedet ikke øm eller tung nogen steder.... så det endte med at blive en af de bedre morgenture. Det blev ialt til 14 km i snit 4.08 m/km.
Aften
Fysisk: kl. 22.00, 5 km (Varighedsløb)
Generelt: Løb en kort tur på bånd da jeg fik fri, mest af hensyn til lige at få løsnet lidt op og for at fremme restitutionen. Var ok løbende dog en anelse "stiv" i bentøjet..... med disse sidste kilometer i 4.15 m/km tempo rundede jeg ugen af med en samlet mængde på 120 km. Udover det var konkurence uge var det ligeledes restitutions uge med nedsat mængde og et enkelt kvalitets pas mindre end normalt. De næste 3 uger kommer den til at stå på ben hård mængde og kvalitets træning, håber på en 150-160-170 kilometer progression i mængden med fortsat 3 ugentlig tempo pas, hvis ellers bentøjet fortsætter med at opfører sig pænt og respondere godt på træningen selvfølgelig :-)  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar