tirsdag den 27. august 2013

Træning 27. august 2013

Morgen
Fysisk: kl. 05.30, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet på båndet nedei fængslet da jeg havde sovet her nede, det blev til 11 km i snit 4.08 m/km, træning gik ok var dog lidt tung og træt til at starte på.
Eftermiddag
Fysisk: kl. 15.00, 19 km (Tempo tur)
Generelt: Dagens andet pas blev ligeledes løbet på bånd her nede i spjældet, denne gang dog i selskab med nogle banditter. Skulle oprindeligt have løbet 3 x 2400 meter til træningen med 1900', men blev tilbudt en ekstravagt da jeg var på vej hjem kl. 14, så den sagde jeg ja tak til. Da båndet jeg skulle løbe på kun kunne trække 17,6 kmt måtte jeg altså ændre lidt i træningen - istedet for tærskel intervaller løb jeg en lang tempotur i marathon pace, det blev til 15 km i snit 3.29 m/km. disse var kun afbrudt af et kort toilet besøg midtvejs da jeg var ved at pisse i bukserne :-) Jeg var rigtig fint og letløbende.... så selvom træningen i dag ikke var som planlagt, så var den super god både tempo og mængde mæssigt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar