torsdag den 8. august 2013

Træning 8. august 2013

Formiddag
Fysisk: kl. 11.00, 8 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens program sagde en tur på 16 km inkl. 3 x 1000 meter i 10 km pace. Har dog valgt at dele træningen op, for at minimere belastningen - så jeg kan være mest mulig frisk til lørdag. Derfor løb jeg "kun" 8 km her til formiddag, disse blev snittet i 4.05 m/km. Var ganske fint løbende selvom jeg lige var væltet ud af sengen inden. Planen er 8 km inkl lidt lette intervaller på bånd i aften når jeg får fri kl. 22.00.
Aften
Fysisk: kl. 22.00, 8 km (let interval)
Generelt: Så blev aftenens pas også overstået, efter 3 km opvarmning med progressivt tempo løb jeg 3 x 1000 meter med 1½ minuts pause i tempo 3.10 m/km. afsluttede med et par kilometers rolig afjog. Dette var sidste pas inden lørdagens DM 10.000 meter, tager mig en fridag i morgen for, at se om det ikke lige kan give mig den sidste friskhed i forhold til, at levere et godt resultat lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar