søndag den 18. august 2013

Træning 18 august 2013

Fysisk: kl. 09.15, 34 km (Langtur inkl MP)
Generelt: Dagens træning var henlagt til bag murene på nordeuropas sikreste fængsel :-) Nemlig på min arbejdsplads hvor jeg i dag skulle have min debut som fritids instruktør for fangerne. og hvad ellers end en rask løbetur skulle jeg sætte dem til at lave - når jeg samtidig selv gerne skulle have lidt ud af det også, hehe :-) Løb 1½ time sammen med dem ude på en asfaldt vej på 200 meter, hvor vi løb frem og tilbage (nogen gik det meste af tiden). jeg selv fik logget 22 km i 4.09 m/km, hvilket var mere end tilfredsstillende eftersom man konstant skulle op og ned i fart for at vende. Efter de 22 km fortsatte jeg indendør i træningsrummet sammen med nogle andre indsatte - her løb jeg 12 km på bånd inkl. 8 km i 3.30 m/km, altså mit marathon pace. Samlet snit for de 34 km blev 4.00 m/km. Løb hele træningspasset med stort overskud..... så det var rigtig fedt!!! Samlet har ugen budt på 157 km i snit 3.59 m/km, det er blevet til 4 kvali pas......2 interval pas, 1 tempo tur og så i dag en langtur inkl. MP. herudover ellers en helt masse varighedsløb. Kroppen/benene har det fint..... så jeg ser frem mod de kommende 2 hård uger ved godt mod :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar