søndag den 25. august 2013

Træning 25. august 2013

Morgen
Fysisk: kl. 09.20, 7 km (restitution)
Generelt: Løb en ultra kort tur her til morgen, var lidt sløv i betrækket efter at være kommet lidt sent i seng, havde været til 30 års fødselsdag - me nhavde dog holdt igen med alkoholen, hvilket jeg var glad for her til morgen :-) De 7 km blev logget i snit 4.22 m/km. Var ok løbende, dog lidt træt i kroppen.
Aften
Fysisk: kl. 17.45, 12 km (interval)
Generelt: Efter at have tilbragt hele dagen oppe hos min søster, hvor min niece blev fejret med hendes 9 års fødselsdag, løb jeg dagens andet pas da jeg retunerede til Aarhus. opvarmede 3 km hvorefter jeg løb 3+2+1000 meter med 2 minutters pause imellem. intervallerne blev løbet med progressiv fart i henholdsvis 3.15, 3.10 og 3.05 m/km. afsluttede med lidt afjog. Jeg var ganske fint løbende her til aften, og rundede med dette pas ugen af.... hvilke har budt på samlagt 170 km. Ugen er gået rigtig rigtig godt, jeg kan dog godt mærke at jeg løber rigtig mange kilometer da jeg er lidt tung i røven og har brug for ekstra meget mamse og søvn :-) Nu har jeg kun en enkelt rigtig hård uge tilbage inden jeg starter nedtrapningen frem mod DM ½ og HCA marathon. Planlægger +175 km i den kommende uge, men nu må vi se hvordan den forløber.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar