onsdag den 28. august 2013

Træning 28. august 2013

Morgen
Fysisk: kl. 09.45, 18 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens først pas en times tid efter jeg var stået op, da jeg alligvel skulle ned i byen og hente udstyr i InSport her til middag, parkerede jeg bilen nede ved træningscenteret og løb herefter en tur ud omkring stadion, mindeparken, tangkroen og marselisskoven. Det blev til 18 km i snit 4.07 m/km, lagde lidt roligt ud da jeg var lidt træt i benene og kroppen, men efter at jeg var varmet godt op var jeg ganske fint og letløbende.... løb sidste halvdel af turen et godt styk under 4.00 tempo.
Aften
Fysisk: kl. 23.10, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Har hele eftermiddagen og aftenen været oppe hos min søster og passe min niece og nevø, jeg retunerede til Århus kl 23, og herefter løb jeg en lille tur på båndet nede i træningscenteret. Det blev til 12 km i snit 4.04 m/km. Jeg var igen ganske fint løbende..... formen er bare rigtig god og selvom jeg ligger og løber 25 - 30 km dagligt pt føler jeg mig faktisk ok letløbende..... selvom jeg selvfølgelig lige skal igang de første par kilometer. endnu en mængde mæssigt super dag er kommet i bogen.... herudover er garderoben blev krydret med lidt forskelligt Adidas udstyr..... mest nævneværdigt er nok mine splinter nye konkurrence sko AdiZero Adios Boost :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar