mandag den 26. august 2013

Træning 26. august 2013

Morgen
Fysisk: kl. 05.20, 17 km (varighedsløb inkl. MP)
Generelt: Grundet at jeg skulle på arbejde i 15 timer i dag, havde jeg sat vækkeuret til kl. 04.20, så jeg kunne nå en længere morgentur inden jeg skulle møde. Jeg kørte fra Århus så jeg kunne hoppe på båndet nede i spjældet kl. 05.20, Her futtede jeg 17 km hvor jeg indlagde 3 km i marathon pace til slut. Samlet snit for de 17 km blev 4.01 m/km. Jeg var ok løbene, manglede dog lidt energi så det gjord det lidt ekstra hårdt hvilket egentlig var fint nok i forhold til at træne marathon pace når det bliver hårdt :-)
Eftermiddag
Fysisk: kl. 16.00, 10 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet her til eftermiddag i arbejdstiden, det blev til 10 km i snit 4.16 m/km sammen med fangerne på vores 200 meter lange asfaldt vej. Lækkert at få overstået passet i arbejdstiden så jeg ikke skulle til det efter jeg har fri kl. 22.00. Alt i alt en god start på ugen med 27 km samlet. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar