lørdag den 3. august 2013

Træning 3. august 2013

Fysisk: kl. 14.45, 18 km (Tempo tur)
Generelt: Løb dagens tur her midt på eftermiddagen, startede med at opvarmed 5 km i 4.00 tempo, herefter blev der hamret 8 kilometer i ½-marathon pace (3.15 m/km) inden jeg afsluttede med 5 km afjog i 4.08 m/km. Tempo delen blev løbet på bånd og gik særdeles godt, havde ingen problemer med at holde tempoet og løb med stort overskud - hvilket tildeles nok skyldes underlaget. Havde jeg løbet ude, var jeg nok blevet "knækket" ved de omkring 6 kilometer, synes det kan være lidt mentalt hårdt at holde tempoet så længe for sig selv, hvis der ik er nogen at træne disse pas med. Så derfor vælger jeg at løbe dem på bånd.... Alt i alt et super trænings pas, hvor jeg følte mig nogenlunde frisk og godt løbende oven på en halv hvile dag i går :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar