tirsdag den 20. august 2013

Træning 20. august 2013

Morgen
Fysisk: kl. 06.15, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet på bånd nede i spjældet inden jeg skulle arbejde, Det blev til 10 km i snit 4.08 m/km. Var ok løbende trods for lidt søvn.
Aften
Fysisk: kl. 17.30, 16 km (Tærskel intervaller)
Generelt: Jeg var taget til fællestræning med knejterne i dag - det blev dog ikke så fælles som håbet, da alle dem som var der skulle løbe DHL stafet for InSport holdene, jeg selv havde dog prioriteret træningen fremfor dette "hygge" arrangement.... som nok kunne have været fin træning. skal dog løbe på torsdag med arbejde - så for ikke at miste for mange vigtige træningspas var proriteringen altså interval træning i dag. Jeg var efter nogle mængde mæssige høje dage ganske tung i stængerne, så jeg var ik super oplagt til tærskel intervaller i dag, men jeg fik dog kæmpet mig igennem i ensom majestæt inde på Århus stadion. Det blev til 3 x 2400 meter med 2 minutters pause imellem, snit tempoet var 3.15 m/km. Det var temmelig hårdt i dag..... så det var en kæmpe lettelse at få overstået passet....
Alt i alt en ok trænings dag hvor den høje mængde træning PT begynder at sætte sine spor.... specielt når jeg ik får den søvn og hvile jeg burde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar