tirsdag den 13. august 2013

Træning 13 august 2013

Middag
Fysisk: kl. 12.30, 10 km (restituiton)
Generelt: Løb dagens først pas efter at have sovet dejlig dejlig længe, hvoilket var yderst tiltrængt!!!! løb blot en rolig tur for at skåne mine spændte baglår lidt (dog meget bedre end igår), løb i de 10 km i snit 4.27 m/km i et øssende og blæsende regnvejr på kryds og tværs i Skejby.
Aften
Fysisk: kl. 18.30, 17 km (tærskel intervaller)
Generelt: Skulle have været til fællestræning med 1900 knejterne i dag, men ganske uplanlagt faldt jeg i søvn på divaen her til efter middag da jeg lå og gloede venner, og vågnede først kl. 17.15, så kunne altså ikke nå det.... ØV!!! Så måtte altså aselv nappe aftenens pas... hvilket jeg valgte at gøre på bånd da jeg ik lige magtede interval træning alene i regn og blæst. opvarmede 5 km hvorefter jeg løb 3 x 3000 meter med 2½ minuts pause i mit halvmarathon tempo 3.15 m/km. afsluttede med lidt afjog. Passet gik rigtig godt..... og benene har virkeligt haft godt af en helt masse afslapning og søvn det seneste døgns tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar