fredag den 30. august 2013

Træning 30. august 2013

Morgen
Fysisk: kl. 05.30, 13 km (varighedsløb)
Generelt: Efter at have sovet alt for lidt og temmeligt elendigt fik jeg alligevel væltet mig ud af sengen her til morgen, for at få overstået første pas inden arbejdet kaldte. Tror den dårlige søvn hænger sammen med den lange eftermiddags lur jeg havde fået. De 13 km blev løbet i de sædvanlige 4.08 tempo og på bånd.
Aften
Fysisk: kl. 18.15, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Fik som håbet overstået dagens andet pas i arbejdstiden, så jeg slap for at skulle træne klokken l... i aften. fik lokket en bandit med ned i kondirummet hvor han sad og trampede i pedalerne imens jeg løb. Det blev til 12 kilometer og ligesom i morges i snit 4.08 m/km. Nu står den på hvile, hvile og opfyldning af depoter så jeg kan få den frygtede og alt for lange tur i bogen i morgen. Skulle meget gerne ud på 37 kilometer..... men nu må vi se hvordan det forløber i morgen - synes nemlig det er lidt svært at spå om hvordan og hvorledes de enkelte træningsdage kommer til, at gå i øjeblikket, da jeg kører på min maks grænse og er ved at være lidt brugt. Glæder mig til søndag aften :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar