torsdag den 29. august 2013

Træning 29. august 2013

Fysisk: kl. 18.30, 20 km (tærskel intervaller)
Generelt: Øv Øv Øv...... skulle have været til træning med 1900 knejterne i dag, men lavede lige en "Klaus" her i eftermiddags. Jeg faldt i søvn på sofaen kl. 13.00 og vågnede først igen kl. 17.20, ved ik lige hvad der skete.... men må have trængt til at sove, eller også var der sovemiddel i alle de sprøjter og piller jeg indtog her i formiddags, da jeg var nede og blive vacineret med henblik på min Afrika rejse her til oktober. Fik blandt andet en mod "gul feber" hvor bivirkningerne kan være feber som viser sig efter en uges tid ved 1/10 personer, må krydse finger for det ikke bliver mig, for så går det udover mit DM ½ marathon.
Men som sagt sov jeg hele dagen væk så måtte selvtræne her til aften, det blev til 8 km opvarmning efterfulgt af 5 x 2000 meter med 1½ minuts pause. løb dem alle på bånd i snit 3.14 m/km og i mine nye Adizero adios Boost futter som jeg skulle have testet men henblik på at løbe i dem næste weekend. Jeg var ganske fint og letløbende.... og skoene var formiddable at løbe i :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar