tirsdag den 6. august 2013

Træning 6. august 2013

Middag
Fysisk: kl. 12.30, 11 km (restitution)
Generelt: Løb en stille og rolig tur ned omkring Egå Engsø, det blæste en del hvilket fkatisk var okay da der var en rigtig trykkende og lummer varme. turen blev snittte i 4.14 m/km. ok tur hvor jeg dog var lidt tung i stængerne.
Aften
Fysisk: kl. 18.30, 16 km (tærskel intervaller)
Generelt: Dagens andet plads blev løbet på bånd her til aften, kunne desvær ikke nå til træning med 1900 knejterne da jeg skulle have bilen forbi mekaniker. så derfor løb jeg intervallerne på bånd - magtede simpelthen ikke at skulle ligge alene og slåsse med vinden på de her lange intervaller. Opvarmede 5 km hvorefter jeg løb 3 x 2400 meter i 3.10 m/km tempo. herefter små 4 km afjog. Intervallerne gik rigtig fint og tempoet følte ganske overkommelig.... forhåbentlig et tempo jeg cirka kan holde på lørdag til DM 10.000.
Ellers skal det da lige nævnes at vægten her til aften efter træningspasset viste 69,3 kg, godt nok havde jeg svedt som et svin så det har nok givet et kilo eller halvandet - men det er første gang lige så længe jeg kan huske at jeg har været under 70 kg, tror ikke jeg har vejet det siden jeg var 14-15 år. Håber jeg kan komme ned og få en stabil vægt under 70 kg, i hvert fald ind til jeg har løbet marathon her i september.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar