lørdag den 3. august 2013

Træning 4. august

Fysisk: kl. 06.30, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens eneste og ugens sidste pas blev løbet her fra morgenstunden af inden jeg skulle på jobs, det blev til 11 km i snit 4.10 m/km, jeg var ganske fint og letløbende. Med dagens 11 km blev den samlede ugemængde 150 km hvilke er blevet logget i et samlet snit på 4.01 m/km. Dette er første uge i meget meget langtid hvor jeg er på +150 kilometer... hvilket jeg godt har kunnet mærke - det trætter en del i kroppen og jeg skal typisk bruge en kilometer eller 2 mere på at komme i gang på mine træningspas, men bortset fra det så er det gået rigtig rigtig godt og jeg har fået løbet alle mine kvali træningspas som planlagt. Det er blevet til ialt ca 25 km i snit 3.15 m/km i ugensløb plus en langtur med 7 km indlagt marathon pace.
Næste uge kommer til at stå i restitutionens tegn, både fordi jeg løber DM 10.000 på lørdag i Allerød men også fordi jeg de seneste 5 uger har haft en stigning i min mængde og samlede trænings belastning, så kroppen har vist godt af en uge på endsat blus. inden jeg tager hul på de sidste 3 uges skarp træning op mod DM halvmarathon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar