torsdag den 15. august 2013

Træning 15. august 2013

Middag
Fysisk: kl. 12.00, 16 km (tærskel intervaller)
Generelt: Løb dagens første pas på båndet nede i spjældet, da jeg skulle møde på jobs kl 14.00. Herudover skulle jeg til en halvtimes massage kl 11.30 på statens regning :-) ikke dårligt at kriminalforsorgen har en aftale med Falck Healt Care.... synes dog ikke det er verdens bedste massage, de er i hvert fald ikke særlig gode til at trykke til og gå i dybden på de trætte og ømme løbemuskler, men hva fannnnn...... det er jo gratis :-) Umiddelbart herefter løb jeg 5 km opvarmning med progressivt tempo, hvorefter jeg futtede 4 x 2000 meter med 2 minutters pause i snit 3.10 m/km. afsluttede med 3 km roligt afjog. Jeg var generelt rigtig godt løbende og tempoet føltes fint.
Aften
Fysisk: kl. 22.05, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet i spjældet da jeg havde fået fri, da jeg skal "bo" her nede de næste 3-4 dage kommer det meste af min træning nok til at foregå på bånd da det er nogle rimelig træls og skæve tider jeg komemr til at træne på. Men så er det jo godt jeg er helt tosset med bånd..... :-)
De 12 km her til aften blev løbet i snit 4.08 m/km - var taget dagens tidligere kvali pas i betragtning så var jeg super let løbende..... Det må være et tegn på kroppen er i maks god form pt :-) krydser finger for jeg kan hodle den kørene de næste 6-7 uger, for så ligger der forhåbentlig nogle gode resultater og venter på sig. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar