fredag den 23. august 2013

Træning 23. august 2013

Fysiks: kl. 13.15, 35 km (Langtur inkl. MP)
Generelt: Havde planlagt ugens langtur til i dag, da det lige passede bedst ind i planerne, havde dog været på natarbejde så var lidt træt da jeg allerede stod op efter 4 timers søvn. Efter at have spist lidt morgenmad kørte jeg ned i byen og parkerede ved træningscenteret - hvorfra jeg løb 26 km i snit 4.03 m/km ud omkring Brabrandsøen og Åbrinken. Lagde lidt roligt ud men efter 10 km var jeg ligesom varmet op og herefter lå kilometer tiderne omkring 3.55. Afsluttede med at løbe 9 km på båndet i centeret - herunder 5 km i Marathon pace 3.30 m/km. Var rigtig rigtig godt løbende da jeg lige kom i gang, men var omvendt også rigtig rigtig træt på de sidste par kilometer. Dette var 2. sidste lange Langtur for denne marathon periode, har lige en 37 kilometers tur næste weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar