tirsdag den 1. juli 2014

Træning 1. juli 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 05.00, 6 km (Restitution)
Generelt: Stod op hertil morgen og løb en yderst rolig restitutions tur i snit 4.44 m/km, Det første 2 km var utrolige langsomme - men herefter løb jeg cirka 4.30 tempo. Alt i alt en ok morgen tur i et fantastisk dejligt men lidt køligt sommervejr.
Aften
Fysisk: Kl. 18.15, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet her midt i arbejdstiden, sammen med en indsat som jeg fik lokket med ud og løbe omkring boldbanen.... rundt og rundt det gik og jeg endte med at få samlet 10 km i snit 4.13 m/km. Dejligt at have den mulighed i sit arbejde - total luksus :-)
Sen aften
Fysisk: Kl. 21.40, 10 km (tempo tur)
Generelt: Dagens tredje og sidste træningspas blev løbet på bånd, umiddelbart efter at jeg havde fået fri fra jobs..... efter en kort opvarmning på 2 km løb jeg 7 km let progressiv tempoløb i et samlet snit på 3.17 m/km. Var ganske ganske fint løbene taget i betragtning at have været oppe siden kl 04.45, arbejdet 15 timer og den realitet at det var dagens tredje træningspas..... Alt i alt en super trænings dag som er gået perfekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar