fredag den 18. juli 2014

Træning 13 til 17 juli 2014

Søndag: kl 11, 12 km (varighedsløb)
Mandag: Kl. 11, 15 km (Varighedsløb)
Mandag: Kl. 16.30, 16 km (Varighedsløb)
Tirsdag: Kl. 08.15, 8 km (varighedsløb)
Tirsdag: Kl. 13, 15 km (interval)
Onsdag: Kl. 11, 30 km (Langtur)
Torsdag: Kl. 07.30, 13 km (Varighedsløb)

Så er jeg hjemvendt fra en god men lidt kort ferie i Tyskland, hvor jeg har været et par dage på camping efterfulgt af nogle dage på total overdrevet lækkert luksus Wellness resort i Harzen. Det er dog lykkedes mig at få kombineret ferien med seriøs og god træning, udover en masse varighedsløb fik jeg løbet mine 2 kvalitets pas som planlagt - nemlig min langtur og et enkelt interval pas. Langturen på de 30 km blev snittet i 4.03 m/km på en rimelig kuperet landevejs rute.... så turen trak lindt tænder ud på de sidste par kilometer, men alt i alt gik den rigtig godt taget terrænet og det varme sommer i betragtning. Herudover havde jeg dagen forinden løbet et ganske hårdt interval pas på løbe bånd... havde lidt svært ved at finde en egnet og flad landevej lige i nærheden, så benyttede mig at det total top iorden løbebånd som resortet havde, herpå blev det til 3 x 2500 meter i 3.15 m/km. Alt i alt nogle super duper gode trænings dage i det kuperede midt tyske Harzen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar