lørdag den 5. juli 2014

Træning 5. juli 2014

Fysisk: kl. 09.40, 27 km (lang-let-tempotur)
Generelt: Jeg var bare PISSE god i dag!!!! Så kan det vist ikke siges meget bedre..... ramte den bare lige i røven på dagens trænings pas - og ramt en af de trænings dage som man bare har lyst til aldrig ender :-) Efter at have overstået en 19 timers vagt nede ved de små banditter i Horsens, løb jeg dagens eneste pas til formiddag. Jeg startede ud nede ved Bygholm sø - løb herfra via Kørup, Vrønding, Flemming, Hatting og til slut var jeg retur i Horsens... lagde ud i omkring 4.00 tempo på de første 5 km, herefter øgede jeg og løb resten i omkring 3.45 m/km. De 27 km blev samlet snittet i 3.49 m/km tempo. Som nævnt tidligere gik det bare virkelig godt i dag.... ramt bare ind i et pace hvor jeg bare kørte der ud af og kunne sagtens have fortsat da jeg valgte, at stoppe efter de 27 km som stod på programmet. Elsker de her dage!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar