søndag den 6. juli 2014

Træning 6. juli 2014

Fysisk: Kl. 11.30, 14 km (interval)
Generelt: Dagens interval pas blev løbet her til middag nede på Skovbakken stadion sammen med min ven Mikkel, mit pas bestod af 5 x (800+400meter) interval pause 1 minut og serie pause 2 minutter. Mikkel løb så istedet 700+400 meter.... så passede det nemlig nogenlunde med at vi kunne træne sammen :-) Det lykkedes mig selv at holde 3.00 i snit på de samlede 6 km interval... så det var perfekt og faktisk bedre end jeg havde turde håbe på - nu efter at jeg havde hamret så hårdt til den igår på min langtur. skal nok lige være lidt obs i morgen med bentøjet.... for kan godt mærke at de seneste to dage har taget hårdt på bentøjet. Ellers alt i alt en rigtig godt og trænings dag og samlet en perfekt uge som er forløbet lige efterplanen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar