onsdag den 30. juli 2014

Træning 30. juli 2014

Fysisk: Kl. 10.45, 32 km (langtur)
Genrelt: Dagens eneste tur blev løbet hertil formiddag, og bød som de sidste 3 onsdage på en langtur. Jeg startede ud fra træningscenteret nede i byen hvorfra jeg løb ud omkring Åbrinken og Brabrand søen, jeg retunerede til centeret efter 23 km i snit 4.08 m/km, her hoppede jeg direkte på løbebåndet hvor jeg nappede yderelig 9 km, hvori jeg indlagde 5 km marathon pace til slut. Mit samlede snit for de 32 kilometer blev 3.59 m/km, jeg var generelt rigtig godt og letløbene. Inden passet og i overgangen fra asfaldten til båndet suplerede jeg med noget Nutrixxion Endurance drik, både for at holde energi niveauet oppe...... men også for at vende min mave til at indtage energi drikken under aktivitet. Alt i alt en rigtig god trænings dage.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar