mandag den 21. juli 2014

Træning 21. juli 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 05.00, 7 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet her til morgen inden jeg skulle på 15 timers vagt, det blev til 7 km i snit 4.35 m/km på en lidt anderledes rute end jeg plejer her om morgenen inden jeg skal på jobs.... dejligt med lidt forandring :-) ellers lækker lækker vejrmæssig morgen og var overraskene godt løbene.
Eftermiddag
Fysisk: kl. 16.00, 20 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet i arbejdstiden her midt på eftermiddagen i et fantastisk lækkert varmt og solrigt vejr. Fangerne var ude og spille bold og så kunne jeg lige benytte mig af muligheden for at løbe rundt og rundt og rundt imens.... havde følgeskab af en indsat på de første 5 km som vi løb i snit 4.20 m/km, herefter øgede jeg farten de sidste 15 km så mit samlede snit for de 20 km blev 3.59 m/km, var endnu engang i dag overraskene frisk og godt løbene.... LÆKKERT trænings pas!!!!
Aften
Fysisk: Kl. 21.40, 8 km (varighedsløb)
Generelt: For lige at runde en perfekt trænings dag af, besluttede jeg mig for at nappe et 3. pas da jeg fik fri - det blev hertil 8 rolige kilometer på bånd i snit 4.29 m/km. var ok løbene..... og i alt er det blevet til 35 km på en dag med 15 timers arbejde... det er squ ik så ringe endda hvis jeg selv skal sige det :-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar