lørdag den 19. juli 2014

Træning 19. juli 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 06.00, 6 km (restitution)
Generelt: Dagens første tur blev løbet hjemme i Skejby inden at jeg skulle på lang vagt nede i spjældet.... Kroppen var meget træt og sov stadig da jeg løb afsted, så de 6 km blev løbet ultra langsomt i snit 4.55 m/km. bortset fra at jeg var hamrende træt - så var turen nu ok da vejret var total lækkert :-)
Aften
Fysisk: Kl. 22.10, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet på båndet nede i fængslet umiddelbart efter at jeg havde fået fri. Skulle blot have lidt kilometer på kontoen - så selvom jeg var frisk valgte jeg at holde tempoet nede for at spar bentøjet lidt. De 10 km blev snittet i 4.29 m/km. Alt i alt en yderst rolig dag som forhåbentlig betyder at benene er total overskuds agtig i morgen søndag når jeg skal have logget ugens sidste interval pas. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar