tirsdag den 29. juli 2014

Træning 29. juli 2014

Formiddag
Fysisk: Kl. 10.00, 15 km (restitution)
Generelt: Dagens første pas blev løbet på båndet nede i fængslet, hvor jeg havde overnattet. Løb en stille og rolig tur, hvor der blot skulle logges nogle kilometer til mængden samt løses lidt op i bentøjet inden aftenens tempo pas. Var udemærket løbene....
Aften
Fysisk: Kl. 17.15, 14 km (Interval)
Generelt: Dagens andet pas bød på en serie intervaller som bestod af 4x2000 meter med 2 minutters pause imellem. Jeg var for første gang i lang lang tid taget til træning med 1900 knejterne.... Det har bare ikke passet vildt godt ind i programmet den seneste tid, så har ik rigtig fundet tid til at tage der ud. Men dejligt var det endelig at finde tid til at lægge et smut forbi der ud.... løb sammen med alle de andre på opvarmningen - hvorefter jeg sprang fra og løb min egen planlagte marathon intervaller..... de andre skal stort set alle sammen løbe Store DM i weekenden nede i Odense, så de havde ikke det vilde på deres program i dag. Det lykkedes mig i ensom majestæt at få tilbagelagt de sammenlagte 8 kilometer intervaller i snit 3.12 m/km, altså lige efter planen :-) Jeg var generelt rigtig fint løbene på en lækker lækker aften på Aarhus Stadion hvor solen skinnede fra en skyfri himmel. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar