søndag den 27. juli 2014

træning 27. juli 2014

Fysisk: Kl. 11.00, 15 km (interval)
Generelt: Dagens og ugens sidste pas blev løbet her til middag. Efter 5 km progressiv opvarmning løb jeg en 8 kilometer lang tempo tur i mit halvmarathon pace, hvilket vil sige 3.17 m/km..... havde fint med overskud og kunne sagtens have øget tempoet de sidste par kilometer - men så ingen grund til dette, da jeg har endnu en hård trænings uge foran mig i morgen. Alt i alt har ugen kørt glimrende - har fået futtet mine planlagte 160 km herunder med 3 fart pas og en enkelt lang tur. Det kører bare i øjeblikket, så jeg går ind i august månede med optimisme og en tro på at jeg nok skal komme igennem måneden, selvom den bliver væsentlig hårdere og mere krævende end juli.... Det blir HÅRDT!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar