torsdag den 10. juli 2014

Træning 10. juli 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 05.00, 6 km (restitution)
Generelt: En alt alt for tidlig morgen restitutionstur.... var overhovedet ikke frisk da vækkeuret ringede - havde sovet som en sten siden igår aftes, men havde det som om at jeg lige havde lukket øjnene. Men afsted kom jeg og efter de første par kilometer var jeg istand til at øge tempoet, som samlet blev på 4.53 m/km for de 6 km. Altså alt i alt en kort og meget rolig restitutions tur :-)
Aften
Fysisk: Kl. 21.45, 12 km (interval)
Generelt:  Dagens andet pas blev løbet nede ifængslet på båndet efter at jeg havde fået fri fra min 15 timers vagt, Var en del mere frisk end i morges - dog uden at være super duper løbene.... men kom dog igennem en lille serie intervaller, som bestod af 5 x 1000 meter med 1½ minuts pause imellem. Alle intervallerne blev løbet i 3.00 tempo. Ganske ok pas taget i betragtning at jeg har været lidt træt i kadaveret i dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar