fredag den 25. juli 2014

Træning 22- 25 juli 2014

Tirsdag: Kl.09.30, 13 km (interval)
Tirsdag: Kl. 16, 12 km (varighedsløb)
Onsdag: Kl. 11, 30 km (Langtur)
Torsdag: Kl. 16, 13 km (varighedsløb)
Fredag: Kl. 08.15, 10 km (varighedsløb)
Fredag: Kl. 14, 13 km (interval)
BEKLAGER..... at jeg har været fraværene fra bloggen det meste af en uge igen - men har lige haft en forkortet ferie i mine forældres sommerhus, uden mulighed for internet. Men nu skulle det vist også være slut med "ferie" her på bloggen igen. Påtrods at internet fravær har jeg bestemt ikke ligget på den lade side.... har fået masser af kilometer indtil videre i denne her uge, plus 3 kvalitets pas - herunder 2 interval pas af henholdsvis 3x2500 meter og 3 x 2000 meter. herudover fik jeg onsdag endnu en 30 kilometers tur i benene i snit 4.11 m/km - lidt langsommere end jeg burde... men taget den ekstremme varme og det særdeles kuperede Mols imente er jeg ganske godt tilfreds - fik i øvrigt testet hvordan mavsen reagere på Nutrixxions specielle konkurrence endurance drik, som indeholde både Taurin og Koffein, jeg indtog 500 ml inden træningspasset og yderelig 200 ml ved 10 km og 18 km, umiddelbart modtog maven det fint... og rent energi mæssigt var jeg ikke presset. Så tror det bliver en Win win drik til kommende marathon konkurrence :-)
Træningen kører iøvrigt fortsat problem frit og jeg ligger til at få en god 160 kilometers uge i bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar