torsdag den 3. juli 2014

Træning 3. juli 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 05.00, 5 km (restitution)
Generelt: Jeg var overhovedet ikke færdig udhvilet da vækkeuret ringede hertil morgen - så tror stadig jeg løb og sov videre de første 2-3 km af morgenes reestitutions tur.... Af samme grund blev det en kort en af slagsen på kun 5 km, planen var ellers 7. Var som sagt ikke specielt godt løbene og kom derfor kun igennem i snit 4.55 m/km, var VIRKELIG TRÆT!!!!!
Aften
Fysisk: Kl. 21.40, 12 km (Interval)
Generelt: Modsat i morges så var jeg rimelig frisk hertil aften da jeg fik fri fra min 15 timers vagt.... i hvert fald frisk i benene :-) efter 4 km opvarmning løb jeg 4x1500 / 1½ min. pause på løbebåndet nede i spjældet. Alle fire intervaller blev løbet i 3.00 fart. Som sagt var jeg frisk og interval serien gik rigtig fint. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar