søndag den 20. juli 2014

Træning 20 juli 2014

Fysisk: Kl. 18.00, 15 km (interval)
Generelt: Som skrevet igår sulle søndagen kun byde på et enkelt træningspas, et hårdt et af slagsen med masser af fart på :-) Umiddelbart efter at have fået fri fra jobs kl. 18 løb jeg så dagens træning inden jeg kørte retur til Aarhus. Lagde ud med 5 km opvarmning i 4.00 tempo, herefter løber jeg en serie intervaller som bestod af 3x2000 meter + 2x1000 meter alle med 1 minuts pause imellem.... på de tre første lange af slagsen løb jeg 3.08 tempo og de sidste to korte i tempo 3.00 m/km. afsluttede dagens trænings pas med 2 km afjog som fik den samlede uge mængde op på 155 km.
Alt i alt er ugen forløbet rigtig rigtig godt, jeg har fået løbet de kilometer jeg skulle og har tilmed fået samtlige 4 planlagte kvalitets pas i bogen ligeledes. Ikke så meget andet at sige end at det køre i øjeblikket!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar