fredag den 10. august 2012

Træning 10. august 2012

Fysisk: kl. 16.00, 27.1 km (Langtur)
Generelt: Så kom ugens langtur i bogen, jeg tager nemlig et smut til skanderborg festival i morgen, når ugens sidste nattevagt er overstået. - så med frygt for tømmermænd søndag, måtte jeg hellere få den overstået nu tiden var til det i dag :-) Det blev i alt til 27,1 km i 4.14 m/km..... ikke årets mest sindsoprivende træning idet jeg bare løb ned til Egå engsø og nappede den x 4 og da jeg løb tempo igår var mængden vigtigere end tiden i dag.... jeg fik dog løbet omkring 10 -12 kilometer midtvejs i snit 4.00 ca. så det var nu ok med tempoet trods alt, taget en langsom start og afslutning i betragtning. I morgen napper jeg som sagt en fridag inden der står 18 kilometer på programmet søndag... muligvis med lidt tempo løb undervejs hvis helbredet tillader det..... God weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar