tirsdag den 21. august 2012

Træning 21. august 2012

Fysisk: kl. 17.00, 15 km (Vo2 max intervaller)
Generelt: Fællestræningen med 1900 bød på Vo2 max intervaller - efter 4 km fælles opvarmning med gruppen, løb jeg og Claus Poulsen 7 x 1000 meter inde på stadion med 3 min pause. tiderne blev 3.07 - 3.05 - 3.05 - 3.06 - 3.05 - 3.04 - 2.59. Vi afsluttede igen med at afjogge 4 km med gruppen inden der var fælles sodavands drikning inde på stadion som afslutning :-) Det var bare en super hamrende pisse god træning i dag, hvor det virkelig fungerede rigtig godt. Intervallerne gik nemt og jeg løb med stort overskud hele vejen igennem og havde endda overskud til at hamre igennem på den sidste - så det er bare rigtig dejligt. Jeg føler virkelig at jeg er kommet ind i en rigtig god trænings periode. så det tegner godt i forhold til de kommende halvmarathons i september og i særdeleshed Frankfurt marathon i Oktober. Kan jeg holde mig skadesfri og tilmed få proppet yderelig med noget tempoudholdenhed på formen - bliver det mega godt. I PROMISE!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar