torsdag den 16. august 2012

Træning 16 august 2012

Fysisk: kl. 17.00, 15 km (Vo2max intervaller)
Generelt: Så var det atter tid til fællestræning med 1900 knejterne, var lidt i tvivl om hvad jeg kunne holde til i dag - da jeg følte mig lettere brugt efter i tirsdags. Programmet dikterede 6 x 1000 meter - men valgte at lade opvarmningen bestemme hvad der skulle ske. Der var dog bred enighed om at vi skulle ud på "bananen" i M-Skoven og løbe intervaller - og da vi kom der ud følte jeg mig faktisk ok frisk i benene - så jeg gav mig i kast med intervallerne sammen med alle de andre. Det blev i alt til 5 styk i et snit omkring 3.08 - 3.11 har ikke de præcise tider da mit ur gik i ged, så det er altså cirka tider ud fra nogle af de andres ure. Men det ændre ikke på, at det var en super god træning - men også meget meget hård, da jeg følte mig lidt tung i benene... ingen ømheder eller ligende - bare tung, som 100 procent skyldes tirsdagens konkurrence :-) I alt blev det til 15 ekstremt muderede kilometer på dagen, sammen med de andre knejter.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar