onsdag den 22. august 2012

Træning 22. august 2012

Morgen
Fysisk: kl. 09.00, 13 km (rolig varighedsløb)
Generelt: Først pas blev løbet her fra morgenstunden som planlagt - de 13 km blev logget i snit 4.25 m/km. tempoet var ok - da kroppen var ramt af en naturlig form for træthed oven på gårsdagens intervaller, hvilket bevirkede benene var en anelse tunge.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 15.30, 7 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens andet og sidste pas blev løbet i Mollerup skov, skulle bare ud og have 6-8 km i benene, hvilket endte med at blive til 7 km i snit 4.09 m/km. benene var en anelse friskere end i morges, dog stadig lidt tunge. Nu står den på total restitution indtil i morgen aften hvor jeg løber DHL stafet.... det var egentlig planen at jeg skulle hamre første tur for mit hold på arbejde... men holdet er gået i total opløsning og folk har meldt fra her i sidste øjeblik... ARGHHHH. Så nu bruger jeg bare løbet som en god gang marathon træning. så jeg løber selv de 5x5 km og bruger det så som ugens langtur. regner med at løbe de første 3 omgange som "let tempo" i omkring mit marathon pace... også "jogger" jeg nok de sidste 2 omgange i omkring 4.00 tempo. men nu må vi se hvordan det forløber i morgen.....  ovenstående er i hvert fald planen hvis benene er friske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar