torsdag den 2. august 2012

Træning 2. august 2012

Fysisk: kl. 17.00, 15,1 km (Tempo+kort intervaller)
Generelt: Træning med 1900 ML igen og for 2. gang i denne uge - efer 4 km opvarmning løb jeg sammen med Anders Lade en 3000 meter på bane i tiden 9.46 (3.15 m/km), løb denne med fint overskud. efterfølgende løb vi 5 x 400 meter med 3 minutters pause, her loggede jeg følgende tider: 70-68-68-67-66 sekunder, den fik ganske meget gas på disse intervaller.... er dog lidt overrasket over at jeg kunne holde disse tider uden at være helt brændt af efterfølgende. Som jeg har skrevet tidligere på Bloggen er de korte intervaller ikke noget jeg har gjordt så meget i tidligere - og erindre at sidst jeg løb 400 meter intervaller (Vist nok sidste år), havde jeg mere end svært ved at holde tider på omkring 72-74 sek pr omgang, Så jeg må altså have rykket mig ganske betydeligt på trods af den manglende træning af sprint intervaller..... Det blev i alt til 15 km ved dagens træning og tempo turen og intervallerne gik fantastisk godt!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar