onsdag den 15. august 2012

Træning 15 august 2012

Fysisk: kl. 13.30. 11 km (restitution)
Generelt: Dagen derpå, efter min PR til ABC stævnet - har haft en fridag fra arbejde - så under normale omstændigheder vil jeg på sådan en dejlig solskins onsdag nok have løbet 2 gange og minimum et par og 20 km.... men med gode erfaringer i bagagen skal jeg lærer og tage det lidt med ro dagen efter konkurrencer og hård tempo/interval pas, så det var hvad jeg gjorde i dag - 11 km i 4.43 tempo. Nød solen og det dejlige vejr og holdte bevist tempoet langt nede, selvom jeg godt kunne have løbet hurtigere. Benene var dog ganske tunge efter gårsdagens løb - så det passede mig fint med en afslappende tur. I morgen, hvis jeg er frisk, napper jeg nok lidt interval træning med 1900 knejterne.... muligvis rykker jeg dem til fredag, men vil nu helst løbe dem i morgen da jeg så kan få følge skab til træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar