mandag den 20. august 2012

Træning 20. august 2012

Morgen
Fysisk: Kl. 07.00, 10 km (Varighedsløb)
Generelt: En bette morgentur efter jeg havde haft nattevagt, påtrods af jeg næsten ikke havde sovet i et døgn og var jævnt træt gik det faktisk ganske nemt - turen blev logget i 4.15 m/km og med stort overskud. hvilet jeg absolut ikke plejer at have efter en nattvagt. måske det skyldes at jeg har spist sundt og let samt drukket masser af vand natten igennem. fakta er i hvert fald fald at det gik godt :-)
Aften 
Fysisk: Kl. 18.00, 13 km (Varighedsløb)
Generelt:  Dagens andet pas bød igen på lidt varighedsløb efter at have sovet det meste af dagen. Valgte bevist at holde tempoet langt nede, for at spare lidt på krudtet så jeg kan være frisk til intervaller i morgen. løb de første 3-4 km ultra langsomt hvorefter jeg satte tempoet lidt op. turen blev logget i snit 4.22 m/km. fin aften træning. i morgen står den på 1000 meter intervaller... forhåbentlig på stadion, hvis vi undgår regn og deraf en glat bane... jeg skal muligvis være med til at pace "Blinde" Mikael på en lille test før han skal til OL i london snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar