søndag den 5. august 2012

Træning 5. august 2012

Fysisk: kl. 06.15, 11 km (varighedsløb)
Generelt: dagens tur blev løbet fra morgenstunden inde njeg skulle på vagt - ligesom igår blev turen løbet i dejligt vejr og på markerne omkring fængslet. Passet gik udemærket og de 11 km blev logget i 4.12 m/km... Jeg kan godt mærke at jeg lige skal bruge den første halvetime på lige at komme igang og få vækekt benene - når jeg vælger at løbe 5 minutter efter jeg er stået op, men sådan er vilkårene jo når amn har fuldtidsarbejde som også skal passes. I øvrigt synes jeg da lige jeg bliver nødtil at nævne OL 10.000 præstationerne fra igår!!!! Kæft hvor er det bare imponerende at se dem nap sådan en distance i det tempo.... og med sådan en lethed som de udstråler. Herudover burde jeg måske have kastet lidt penge efter tipstjenesten igår - for havde forudset inden løbet af MO og Rupp begge ville komme på podiet, mon ikke det kunne have kastet en bette mønt af sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar