fredag den 24. august 2012

Træning 24. august 2012

Fysisk: kl. 18.00, 11,3 km (Restitution)
Generelt: Puhhh var godt nok sløv da jeg vågnede kl. 16 efter nattevagt - og havde yderst svært ved at få slæbt mig væk fra sofaen og afsted. men tilfældig via Endomondo opdagende jeg at min ven Mikkel Andresen var ude at futte i nabolaget - og via en lille "Peptalk" fik jeg ham til at komme forbi og hente mig så vi kunne jogge sammen.... LÆKKERT med hyggeligt selskab når trætheden har overvundet en og motivationen er på lavpunktet. Endte med at logge 11,3 km i snit 4.37 væsentlig hurtigere de sidste 5 km end de første 6 :-) Benene var egentlig okay taget gårsdagens tur i betragtning - var dog lidt lettere øm i forlårene... men er sikker på det er væk igen i løbet af en dag eller 2 med den rette doseret restitutions træning.

2 kommentarer:

  1. Ak ja ... Hvem kunne ikke drømme om at løbe 4:37 som restitution ;) Ak - er vist blevet for gammel :D

    SvarSlet
  2. Hahaha.... :-D alder er bare et tal.... (siger en mand som har krise over, at han runder tredive om en uges tid)

    Ej det er det som er så fasinerende ved blandt andet løb. hvad der er mit restitutions tempo i dag var mit marathon tempo for 3 år siden, og hvad der er mit marathon tempo i dag er hvad jeg trænede Vo2max intervaller i for 4 år siden :-)

    SvarSlet