fredag den 31. august 2012

Træning 31. august 2012

Morgen
Fysisk: kl. 09.45, 12 km (restitution)
Generelt: En lille morgen tur i området omkring mindeparken og i marselisskoven samt lidt af højbjerg. turen blev logget i snit 4.36 m/km. Jeg skulle til massage kl. lidt over 9 og trykkes lidt omkring min balle/hofte som jeg har haft problemer med spænder op igennem de sidste 3 - 4 mdr. Det er heldigvis ikke noget som pt genere min træning, hvis bare jeg husker at strække godt ud og engang imellem får lidt massage. Ok morgentur - var dog træt da jeg ikke havde spist morgenmad og endvidere var meget tung i benene efter gårsdagens tempo træning.
Aften
Fysisk: kl. 19.00, 8 km (Restitution)
Generelt: En lille aftentur efter en lille morfar på sofaen :-) godt nok længe siden jeg sidst har fået sådan en - men den var tiltrængt i dag!!! tempoet var 4.31 m/km.... så altså en rolig tur ligesom i morges. Igen en ok træning - og i alt 20 km på en dag, hvor jeg har været træt og tung i benene, må være mere end godkendt :-) Med dagens træning nåede jeg lige præcis at nå over 500 kilometer for august månede - herunder rigtig meget kvalitets træning.... Så det begynder virkelig at ligner noget... kan i hvert fald mærke at formen er rigtig god.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar