torsdag den 30. august 2012

Træning 30. august 2012

Fysisk: kl. 17.00, 16 km (Tærskel intervaller)
Generelt: Uhhh ha da da...endnu et super trænings pas røg lige i bogen efter træning med 1900' knejterne. efter 3 km opvarmning løb Nikolaj, Alexander og Jeg 4 x 2400 meter inde på Aarhus stadion med 2 minutters pause imellem. Tempoet var planlagt til lidt under mit halvmarathon tempo.... alle 4 intervaller blev logget inden for 2-3 sekunders nøjagtighed og snittet var 3.24 m/km. Jeg trak hele vejen på alle 4 intervaller - og det gik bare pisse hamrende godt.... følte stort overskud og havde rimelig lav puls.. men vigtigst af alt så havde jeg bare en virkelig god rytme hele vejen igennem. Begynder efterhånden at tro på at der ligger en seriøs PR og venter på mig til Audi challenge ½ marathon her næste weekend :-) Super træning i godt selskab!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar