fredag den 17. august 2012

Træning 17. august 2012

Fysisk: kl. 11.30, 30 km (Langtur)
Generelt: Blev løbet her til middag, efter jeg har brugt formiddagen på at være til massage og ellers være god ved mig selv med en potion havregryn på sofaen resten af formiddagen :-) Valgte at forsøge mig på en ny rute i dag - da jeg efterhånden er ved at være lidt træt af engsøen - og trænger til nye omgivelser, derfor løb jeg bag om skejby via Hasle og Åbyhøj ned til Brabrand stien, hvor jeg løb søen rundt og derefter næsten samme vej tilbage som ud. de 30 km blev løbet i snit 4.07 m/km, hvilket er ganske tilfredsstillende, de første 5 km var lidt langsomme da jeg havde en konstant sidestik - mon jeg havde spist for meget havregryn og drukket for meget vand op til træningen???? tjaaa.... måske. da jeg først kom ned til søen begyndte jeg at logge stabile kilometer tider omkring 4.00, ved 23 kilometer ramte jeg en lille krise - var simpelthen ved at dehydrere og havde virkelig brug for væske.... fik dog kæmpet mig igennem både 23-24 og 25 kilometer, hvorefter jeg havde et kort stop ved Vestre Kirkegård, længe leve graverens vandhaner :-) det hjalp gevaldigt på det med lidt vand.... og efter et par langsomme kilometer fik jeg igen lidt tempo i skoene - som holdt resten af vejen hjem til skejby. Fin og lækker træning i næsten nye omgivelser ved Brabrand Søen - og bortset fra en lille krise undervejs gik det ganske fint. i morgen lørdag og søndag skal jeg arbejde, så der bliver det nok bare til 2 x 10 km efter arbejdstid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar