mandag den 27. august 2012

Træning 27. august 2012

Morgen
Fysisk: kl. 06.50, 10 km (Varighedsløb)
Generelt: Ugens og dagens første pas blev løbet fra morgenstunden, da jeg fik fri fra nattevagt, som altid løber jeg mine nattevagts-morgen-ture på bånd nede i fængslet for at få overstået turen inden jeg kører hjem og sover. Har som nævnt tidligere haft problemer med at jeg var total uden energi når jeg skulle træne efter disse vagter... men tror jeg har fundet nøglen til at klare de 10 kilometer med nogenlunde overskud. Masser af vand i løbet af natten samt en let måltid først på natten. De 10 kilometer blev logget i snit 4.08 m/km. Fin morgen træning.....
Eftermiddag
Fysisk: kl. 16.00, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Efter jeg var stået op kørte jeg en tur ud til mine forældre i Trige, hvor jeg løb mit 2. træningspas i dag. løb turen i Trige og omegn og det blev i alt til 15 km i snit 4.03 m/km.... Træningen gik rigtig godt - bortset far jeg fik en lille krise ca midtvejs.... fik det som om jeg var ved at gå fuldstændig kold - men efter et par kilometers langsom jog fik jeg gang i benene og kroppen igen og holdte efterfølgende et ganske fint tempo hjem. Det er i alt blevet til 25 kilometer på dagen i omkring snit 4.05... så en rigtig fin start på ugen - i morgen står den på 7 x 1000 meter med 1900' ligesom sidste tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar