tirsdag den 28. august 2012

træning 28. august 2012

Fysisk: kl. 17.00, 15 km (Vo2 max intervaller)
Generelt: Dagens træning med 1900' bød på maksimal iltoptagelses intervaller (Vo2max) lige som sidste tirsdag. Havde 7 x 1000 meter med 3 min. pause på programmet. Da det havde regnet var Aarhus stadion en anelse glat, hvilket betød at et par stykker ikke gad træne der inde i dag pga. skadesrisiko... hvilket jo er ganske fair :-) Jeg og Rasmus Hviid tog dog chancen.... og løb der inde, det gik heldigvis godt, selv om den var lidt fedtet og glat. snittet på de 7 x 1000 blev 3.04, altså et samlet snit som var et sekund hurtigere end sidste tirsdag... hvor vejr forholdende faktisk var en del bedre, i dag blæste det nemlig en del på den ene langside. tolker det som om at min form bare er på vej den rigtige vej.... Det kører bare pisse godt pt!!!! Håber og ber til det forsætter så jeg ikke får spoleret endnu en marathon plan pga skade. Ellers er jeg så småt begyndt at glæde mig helt vildt til både Audi Challenge ½ marathon d. 9 september og HCA par-marathon d. 23 i Odense... Tiden kan kun gå for langsom :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar