lørdag den 25. august 2012

Træning 25. august 2012

Fysisk: kl. 17.30, 12 km (Varighedsløb)
Generelt: Efter at have tilbragt det meste af dagen til fødselsdag hos min niece i thorning oppe ved Kjellerup, skulle jeg retur til fængslet og sove et par timer inden den stod på nattevagt igen, havde kun fået 2-3 timers søvn i morges (pga. fødselsdag) Så var lidt træt her sidst på eftermiddagen. Jeg havde dog pakket løbetøjet med i bilen i morges - da jeg planlagde at gøre et holdt i Silkeborg på vej tilbage til Horsens. det ville være umådeligt dumt ikke at benytte muligheden for en tur i det fantastiske løbe terræn ved søerne og i skovene. Det blev i alt til 12 km i snit 4.05 m/km i lettere kuperet og muderet terræn. pisse fed træning - men det synes jeg nu altid det er når man er nye steder. Havde besluttet at det bare skulle være tur tempo i dag for at skåne bentøjet lidt - men kunne dog ikke dy mig til sidst da benene havde det udemærket, så fik lige 2 - 3 km i 3.35 som afslutning :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar