søndag den 12. august 2012

Træning 12. august 2012

Fysisk: kl. 15.00, 17 km (inkl 5 km tempo)
Generelt: Super duper trænings pas oven på en ordentlig fed fest i Skanderborg igår og efter at have tilbragt hele eftermiddagen på sofaen i selskab med Hall, Kipsang, Kiprotich, Faurschou og alle de andre stjerne på marathon distancen ved OL.... bliver dypt imponeret over det tempo de kan holde. vinderen løber en marathon i omkring det tempo jeg holder på 1000 meter intervaller!!!! Dagens træning stod på 17 km så jeg kunne komme op på de 120km, som var målet for denne uge - havde som sagt en fridag igår, så benene havde det perfekt i dag, valgte derfor på trods af lidt tømmermænd, at indsætte lidt tempoløb undervejs på turen.... det blev til 5 km i lidt under halvmarathon pace kilometer tiderne var 3.28-3.26-3.25-3.20 og 3.18 en smugle hurtigere til sidst da jeg fik lidt medvind, modsat havde jeg modvind de første 3 :-) Passet gik rigtig godt selvom tempoturen føltes lidt hård, i alt blev det til 17 km i snit 3.56. Alt i alt har det været en pisse god uge med masser af kvalitet. føler jeg er rigtig godt kørende i øjeblikket - så glæder mig virkelig til tirsdag, hvor jeg skal teste formen på 5000 meter til ABC-stævne på Århus stadion.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar