fredag den 1. august 2014

Træning 1. august 2014

Formiddag
Fysisk: Kl. 10.20, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil formiddag, var lige taget på et visit hos min farmor og farfar da jeg fik fri fra de unge banditter her til morgen. Løb en rolig tur ud langs Horsens fjord på Steensballe siden. Var rigtig godt og let løbene, men holdte bevist tempoet lidt nede da den stod på tempo tur til aften. De 11 km blev snittet i 4.10 m/km
Eftermiddag 
Fysisk: Kl. 17.00, 14 km (tempo tur)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet på båndet nede i centeret i Århus, efter 4 km opvarmning løb jeg en 8 kilometer tempo tur i halvmarathon pace, hvilket er 3.15 m/km. Afsluttede med lidt rolig afjog. Alt i alt en god trænings dag hvor jeg har været rigtig fint løbene, havde godt med overskud på aftenens tempotur - overvejede et kort øjeblik at øge længde lidt på turen da det bare kørte der udaf :-) meeeeennnnnn stoppede i tid, så jeg ikke ender med at smadder mig selv, da jeg pt ligger i rimelig hård træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar