onsdag den 13. august 2014

Træning 13. august 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 09.40, 21 km (varighedsløb)
Generelt: Løb hertil formiddag en længere men rolig tur, jeg lagde ud i tempo 4.30 m/km da benene var lidt trætte og lige skulle igang men efter de første små 10 km begyndte jeg at skrue lidt op for tempoet, og passet blev således sluttet i tempo 3.50 m/km. Det samlede snit for de 21 km blev 4.177 m/km. Var ganske fint løbene da jeg første kom igang.
Aften
Fysisk: Kl. 17.15, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens anden tur blev løbet her sidst på eftermiddagen efter en lille lur på divaen, Valgte at pakke min ny vundne CamelBak med en ren tshirt mm. også ellers løbe ud til mine forældre for at hygge og spise aftensmad :-) De 10 km blev snittet i 4.22 m/km i pis øs regnvejr..... var ikke super duper løbene de første 4-5 kilometer hvor jeg havde lidt ondt i mavsen - men det blev heldigvis bedre til slut. Alt i alt en udemærket mellem dag med kilometer garv. Eller skal det da næsten lige nævnes att jeg i dagens løb har rundt besøgene nummer 50000 på min Blog, fedt at så mange gider følge og læse om min træning :-)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar