søndag den 3. august 2014

Træning 3. august 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 06.35, 12 km (interval)
Generelt: Dagens første pas blev løbet på bånd inden jeg skulle møde på jobs - jeg var inden lidt spændt på hvordan det ville komme til at gå, da der stod interval på programmet. hvilket jeg aldrig rigtig har løbet så tidligt på dagen før. Jeg startede ud med 3 km opvarmning med stigende fart til slut..... herefter stod den på 3 x 2500 meter med 1½ minuts pause imellem. Jeg startede lidt forsigtigt ud i 3.17 tempo på den første men øgede herefter til henholdsvis tempo 3.15 og 3.12 m/km på de to sidste intervaller. Alt i alt en mere end godkendt interval pas på et alt alt for tidligt tidspunkt på dagen.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 14.15, 8 km (varighedsløb)
Generelt: Blev her til eftermiddag "lokket" med ud og løbe en stille og rolig tur sammen med en af fangerne som er gået i total løbe mode....da jeg alligevel skulle ud og holde øje med nogle andre banditter som spillede bold hoppede jeg i løbe tøjet for at gøre den løbe tossede fange glad :-) Det blev blot til 8 km i snit 4.22 m/km, var ikke specielt godt løbene da benene var lidt små ømme hist og her.... men det gik og forhåbentlig har det hjulpet lidt på restitutionen at jeg lige fik løsnet lidt op. Alt i alt en god trænings dag og en rigtig god uge har jeg netop fået afsluttet.... det er blevet til de vanlige 3 tempo pas og en langtur og sammenlagt 170 km. Næste uge kommer til at stå i restitutionens tegn.... bevarer dog kvaliteten men sætter mængden en smugle ned for en kort stund. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar