tirsdag den 26. august 2014

Træning 26. august 2014

Formiddag
Fysisk: Kl. 09.20, 16 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens første pas nede i Horsens efter at jeg havde fået fri fra de unge banditter. Havde aftalt en løbe date med Jonas Berg, som jeg tidligere har trænet lidt med der nede. Vi mødtes inde hos ham lige efter at jeg havde fået fri - herfra løb vi en rolig tur i af Boller stien og igennem klokkedal skov. Det blev i alt til 16 km i snit 4.16 m/km, Vi lagde yderst rolig ud da vi snakkede en del på første halvdel og for mit eget vedkommene lige skulle løbes igang  :-) herefter øgede vi en del og havde adskillige kilometer på sidste halvdel i omkring 4.00 tempo. Alt i alt en fin tur i hyggeligt selskab og i et fantastisk løbe vejr :-)
Eftermiddag
Fysisk: Kl 16.45, 21 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet hertil eftermiddag efter at jeg havde fået en ordentlig skraber på divaen. Droppede at løbe kvalitet i dag - da benene og hovedet var lidt mere i kilometer garv stemning. Så det blev til 21 km på dagens andet pas i snit 4.01 m/km. Løber mit kvalitets pas i morgen i stedet inden jeg skal møde på jobs. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar