onsdag den 20. august 2014

Træning 19. august 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 06.40, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Løb hertil morgen en stille og rolig tur, inden jeg skulle til personalemøde nede i Horsens. Benene var naturligt trætte efter en rigtig marathon mandag. så jeg startede blot roligt ud og øgede farten en smugle undervejs. Jeg retunerede til Skejby efter 11 km i snit 4.29 m/km.
Aften
Fysisk: Kl. 17.15, 18 km (DHL)
Generelt: Jeg skulle hertil aften løbe DHL Stafet med InSport drengene - med en crazy ase hurtig løber i front ved navnet Tom Wade.... han afsluttede med vores 5. tur i 15.29 og udtalte efterfølgene at han bare havde taget det "stille og roligt" da der var total crowded på ruten... IMPONERENE under de forhold og på en kuperede rute som det nu er!!!! Det lykkedes os da også at vinde stafette på dagen - og om vi også skal vinde samlagt i Aarhus må ugen vise - men der skulle da være gode muligheder :-) Jeg selv løb på 16.29 minut, Var ok løbene - men den hård kilometer træning sidder godt nok lidt i benene når det handler om at løbe 5k konkurrence løb. Men alt i alt fin træning...........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar